සත්යග ගගත ය ෙවිශනය වැඩසටහන අප සියලුම සත්ය් සොයන ලෝ වැසියන්ගේ අදහස් තමාතුලින් සොගාගැනීමට උපකාර වෙමින් ඉදිරිපත් කලෙමු. සත්යන කටුක හා අමිහිරි දෙයක් සේ දකිනවානමි එය හරිම අවාසනාවන්ත තත්වයකි. දේවදත්තලාත් අපි සමග එකට තර්ක වාද කරමින් එය විනාශ කිරීමට උත්සාහ කරමින් මෙම ෆ්ස් බුක් එකට ඇතුල් වී ඇත. ගෞතම බුද්ධ සමයේ ද මෙසේමය. වනරයාට දැලිපිහිය සහ කන්නාඩියක් ලැබුන විට කුමක් කරගන්නේද? තමා විසින්ම තමාගේ බෙල්ල සිදගන්නවා නේද අපි තර්ක වාද කරගනිමින් තමාගෙ මතය නිවැරදි බව කියා පෑමට යාම ඉතා භයානක තත්වයකි. එය තමා තුලින් බැලීමට විමසිලි වන්න.මෙතන ලොක්කෙකු නැත. අද වන විට ලොව ප්රීධාන ආගමි බිදවැටී ඇත. ලොව කිසිම ආගමක් ද පවතින්වනේ නැත. බුද්ධාගම ගත්කල පන්සිල්, අටසිල්, දස සිල්, කෝටියක් සංවර සිල් සත්වයා බැද ඇති කඹ වැනිය. මෙම හික්මීම සතාට අවශ්යව ආභරණයකි නමුත් මෙම හික්මීම තමා තුලින් මතුවීම නමි මනුසත් බව ලැබීමෙි නියම වටිනාකමය. (කිසියපමි ඉගනුමකින් තොරව) එවැනි සමාජයක් අපට අවශ්යමය. නමුත් මෙම අදහස් බුදූන් වහන්සේ දේශනා කොට නැති බව ඔබ තේරැමිගත යුතුය. මෙම තර්ක වාද අපගේ දෘෂ්ටි බිද වැටීමට යමි පිටුවහලක් වනවා මිස එය සත්යමක් නොවන බවද තමා දැනගත යුතුය දේවදත්ත පරිපාලන මණ්ඩලය තමා ගැන සිතන්න. දේවදත්තටත් බුද්ධත්වය හිමිය.
"පින්වත් ආනන්දය, මා විවරණ දී ඇති පුද්ගලයන් කලින් කලට පැමිණ සිංහනාද
පවත්වමින් මාගේ නිර්මල දැන් නිවන් දැකිය හැකි බුද්ධ ධර්මය බබුළුවාලමින්
දුක් විඳින ජනයා එයින් මුදවාලති."
Who can stop Buddha (Universal Truth), did Deuwdath succeed?
No limitation to Buddha.No other Buddha in Ceylon'
Always Buddha aware , mind conception.mind illusion.universal truth, nobody can stop Buddha, all false knowledge.Am I ?
Ghothama buddha addicted is not good.If ghothama buddha is here now the Buddha will chases who are addicted like wakkalee,
I say you also "addicted" .There are no separation Gauthama Buddha or Maiththree Buddha. It is my own understanding. No one can challenge meI like that.Biggenning to now as my way.
Absolutely correct.But If"I" go along a path it will be perfect error.Why "I" error created already.If that error continue a path then it also a error.there are no paths but error can be evacuated by let say seeing through without "I ness"
buddha is neither ceylon nor indian and is beyond universe
හුදෙක් වචන හරඹ තුළින් අප දෙදෙනාට හෝ එකගත්වයකට එන්න අමාරැයි.මා තුළ ඇති අදහස වචනවලින් කී විට ඔබ එම වචනය අල්වා ගෙන තර්ක කරයි. වචන වලින් අඩුම ගණනේ බඩගින්නවත් විස්තර කළ නොහැක. බුදුදහම අතාර්කික වන්නේ එබැවිනි.
බුදුන් සමග ප්රශ්ණ කරන්න ගිය පුද්ගලයා එය විසදාගනී.දුන් පිළිතුර හෝ ඇසූ පුශ්ණය අදාලනොවේ.
සත්යය කියා දෙයක් නැතිබව පමණක් දකිමි.
yes ananda exactly 100%.but i don't understand you had taken mind process to see truth.I saw some explanations on it.Yes I know they are no words.But you know what I mean
තමාට තමාවත් නොතේරෙන ලෝකයක කාටවත් කාව හෝ තේරැම් ගත නොහැක.මම හිතන නිසා "මම" සිටී.
Upul @ "Who can stop Buddha (Universal Truth), did Deuwdath succeed?"
Why not?To day we are talking about" Deuwdath" more than Buddha.Where have the universal truth Upul ? Can you point me.
මේ සියල්ල හිතන නිසාය. this is the point.no need to think.but our practices we had was developing mind before meeting master siriwardana.Now it is not it is burning mind.that is not thinking that's why all this clashes with FB groups.If someone going to tell beyond mind process(of course can't tell but let say trying) due to mind practises it clash
Dilupa You are the 1st person.Why you believe other ones teaching,praticing.No need. go ahead as your wish.
Now I don't have any person inside me even not me(not 100% u know that no)
that situation only achieve by listening to master in present
Dilupa< වෛද්යවරයෙක් එක් ලෙඩෙක් පරීක්ෂා කොට ඊළග ලෙඩා බලනවිට මුල් ඒවා අමතක කළයුතුයි. භෞතික දේ සම්බන්ධව මුල් දැනුම ඔබට නැතිව බැරිය.ඡීවීන් සම්බන්ධව පවත්නා ගැටලු වලදී මොහොතයි වැදගත්වන්නේ . සිත සිතුවිලි වලින් සම්පූර්ණව වියුක්තවීම තුළ සිහිය නැමති ආලෝකයේ ස්පර්ශයෙන් ඒවා ලිහීයන්නේය.
පූර්ව නිගමන නොවැදගත්වේ. එවන් සිතුවිලි වලින් ගැටලු ලිහන්න බැරිය.
මෙ ඉන්ද්රිය 6 අපට අත්යවශයම වෙලවට පිහිටට එන්නේ නැත. ඉතින් කෙසෙනම් බුදුන් දකින්නද ?
නමුත් යමක් ඔබට පෙන්විය හැක, එය මොකද්ද කිය ඔබම බලිය යුතුය.
"කම්මස්ස කරකෝ නත්ති
විපාකස්සච වේදකෝ
සුද්ද ධම්මා පවත්තන්තී
ඒවේතන් ඒව සම්ම දස්සනන්"
බුදුන් ලෝකයත් ලෝක නිරොදයත් ඹබයක් පමන ශරිරය තුල පනවුයේය.
අත්යවශ්ය වෙලාව කියා එකක් නැත.සෑම මොහොතක්ම එකසේ වැදගත්වේ.එලැඹි මොහොතෙහි
සිහිය පිහිටුවා අවදියෙන් විසීම ප්රඥාවන්තයා ගේ සිරිත මිස දුවන්නන්වාලේ දිවීම නොවේ.
මේ කියන සිහිය අත්තේද ඉන්ද්රිය 6 තුල නොවෙද?
ඔබේ ඔය සිහිය සමග අඩ නින්දටවත් යා හකිද? සියලුම සෙල්ලන් දමන්නේ ඉන්ද්රිය 6 සමග මේ සංස්කාර ලෝකය තුල නොවෙද? අඩ නින්ද සහ තද නින්ද වැදගත් නොවේද? එයත් තමන් සතු දෙයකි.
1/3 ක සිහිය ඇත, 3/2 සිහිය නෑත. මෙන්න අපේ සිහියේ තරම.
මම දෙයක් පෙන්නුවෙමි, ඔබ තවෙකක් දුටිමි
ඔබ ලියූ අකුරැ ,වචන ඒවා අසිහියෙන් ලියූ ඒවායැයි සිතමි.
නින්ද ගැන ඔබ තලුමරන කතාව පරණ වැඩි.කැකිල්ලේ කතාව ඡෝකරයෙකුට ගැලපේ.උපුල් දැන් ඡෝකරයෙක් වීද?
සිතිමේ අයිතිය ඔබ සතුය. 1/3 ක සිහිය ඇත, 3/2 සිහිය නෑත. මම 1/3 එක පවිච්චි කලෙමි මෙ සංස්කාර ලෝකය තුල. 3/3 ම නොව. ඔබටත් 1/3 ක සිහියක් අත.
අම්බලමේ පිනා කතාව ඔබට ගැලපේයැයි සිතමි.
තද නින්ද පරනය, එයට ආදිකල්පිත අවිද්යාව යයි කියනු ලබේ. මොනතරම් පර්න උවත් ඔබත් මමත් හෑමදාම මේ පරන වෑඩි තද නින්දට යන්නෙය. මෙය සවොම තද නින්ද දකින තුරාවටම කරනු ලබන්නකි.
1/3කින් බලනකල කැකිල්ලේ කතව මෙසේ පෙනිම සාමන්ය දෙයකි. පුදුම වීමට කරුනක් මට නොපෙනේ. මේ ලෝ අම්බලමේ අපි ඔක්කොම ගොන්නුය-ව්ලන් කද බින්දපු දවසට.
1 comments:
tissa senanayake mahaththaya, oba rahath velada?mata pahadili karanna, kohomada nivan dakapu ayata leda hadenne naththe?anunge danumen midena eka hari.eth udaharanayakata bade kakkumak ganna.obathuma kiyanne kohomada nivan dakapu ayata bade kakkumak vath hadenne na kiyala?ehema nathnam eka danenne na kiyala?.karuna karala pahadili karanna.
Post a Comment